Sunday 4 October 2015

Nutriwhite vs Enfuselle. Yang Mana Satu Idaman Kalbu

Assalammualaikum semua dan Salam Sejahtera,

The battle of Nutriwhite vs Enfuselle. 





Tak perlu bersaing pun sebab dua rangkaian Skin Care ni ada kelebihan masing-masing. Ramai tertanya-tanya apa bezanya kedua-dua Skin Care ni. Jom kita tengok mana yang sesuai dengan kulit anda.

NUTRIWHITE ENFUSELLE


  • Sesuai untuk mereka yang tidak mempunyai kulit yang sensitif
  • Muka kering tetapi minyak hanya d T Zone
  • Muka berminyak
  • Tiada masalah jerawat
  • Bertindak sebagai set muka yang normal
  • Sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah kulit sensitif
  • Masalah kulit muka berminyak atau kering
  • Masih mempunyai masalah jerawat
  • Bertindak sebagai set muka yang membantu mengurangkan masalah kulit (memperbaiki)

Sekarang anda kenal dengan kedua-dua rangkaian penjagaan wajah ni, jadi bolehlah pilih Skin Care yang sesuai dengan kulit anda. Saya? Dua-dua saya dah pakai. Walaupun sekarang saya masih memakai produk Enfuselle, saya masih menggunakan Nutriwhite Make Up Remover.

Jujur saya cakap kat sini, Nutriwhite Make Up Remover masih boleh digunakan walaupun anda tidak mengenakan make up kerana ia akan membersihkan kulit dari kotoran dan minyak di muka anda. Lelaki pun boleh pakai tau. Tanyalah kepada kebanyakkan SID, suami sendiri pun pakai Make Up Remover ni termasuklah cik abang saya.

Nak kesan yang terbaik, ambillah set yang lengkap. Tapi anda masih boleh mendapatkan produk ini secara berasingan. Kalau Set Lengkap, harga lagi special tau.





Nak harga yang 15-30% LEBIH MURAH
Dapat BENEFIT dari Shaklee? 
Dan buat 4-5 angka INCOME
atau
Untuk KEGUNAAN SENDIRI dan dilayan sebagai EXCLUSIVE CUSTOMER?

Join Shaklee dengan saya hari ni.

Sebarang pertanyaan lebih lanjut boleh hubungi saya



Mel
Whatsapp/sms:019-3673915
Email: caramellventures@gmail.com
Instagram: @caramellhealthcare




No comments:

Post a Comment