Friday 25 September 2015

Hati-hati! Produk Shaklee Ada Side Effect

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua!

Hari ni Mel nak cerita pasal satu benda penting pasal produk Shaklee.

Tahukah anda yang produk Shaklee ada side effect? 

Yup, ada kesan sampingan. Betul ni, tak tipu. Mel dah rasa sendiri. Ramai yang dah mengaku. Semua tak sangka yang produk Shaklee ada side effect. Ambil produk Shaklee untuk tujuan lain tapi lain yang dapat.





Makan Alfalfa sebab nak rawat resdung. Tapi side effect lepas ambil Alfalfa, keputihan makin kurang, badan dan kurang berbau, buang pun lawas dan jerawat makin kurang.




Makan Omega Guard sebab nak kurus. Tapi side effect lepas ambil Fish Oil ni, darah tinggi makin turun, kolesterol turun, lebih fokus buat kerja, pipi jadi pinkish dan kulit makin licin.



Minum ESP sebab nak tambah susu lepas bersalin. Tapi side effect lepas ambil ESP, badan makin slim, rasa lebih bertenaga, kulit makin gebu dan eh, kulit baby pun gebu jugak.

Ini baru 3 produk bagi side effect. Tak termasuk produk Shaklee yang lain. Side effect yang positif saja ye. Kalau anda pun nak side effect yang positif dari Shaklee jugak, jangan buang masa lagi. Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari Mel dengan special price. Mel akan cadangkan produk yang sesuai untuk keperluan anda. Free consultant lagi. 


Hubungi saya untuk SPECIAL PRICE.



Nak harga yang 15-30% LEBIH MURAH
Dapat BENEFIT dari Shaklee? 
Dan jana 4-5 angka INCOME
atau
Untuk KEGUNAAN SENDIRI dan dilayan sebagai EXCLUSIVE CUSTOMER?

Join Shaklee dengan saya hari ni.

Sebarang pertanyaan lebih lanjut boleh hubungi saya



Melissa
Whatsapp/telegram/sms: 019-3673915
Email: caramellventures@gmail.com
Instagram: @caramellhealthcare






No comments:

Post a Comment