Thursday 3 September 2015

Healing Crisis

Pernah dengar 'Healing Crisis'?

"A healing crisis, or healing reaction, is a temporary worsening of symptoms that occurs when the body is going through the process of healing itself through the elimination of toxins. It occurs when the body “retraces” old injuries, wounds, infections or other imbalances from its past.

The most common symptoms associated with a healing crisis include nausea, vomiting, diarrhea, night sweats, hot/cold flashes, increased blood pressure, headaches, joint pain, and fatigue. Fasting is a common strategy used to cleanse the body and often is associated with many of these detox symptoms."

Aug 28, 2012

Source: http://www.naturalnews.com/036968_healing_crisis_detoxification_liver_health.html#



Ada yang tertanya-tanya, kenapa lepas ambil supplement Shaklee rasa pening, sakit-sakit badan, muntah, cirit birit atau jerawat makin banyak tumbuh. Ramai yang akan fikir,

"Tak baguslah produk ni."
"Produk ni tak sesuai dengan badan aku."

Itu namanya Healing Crisis. Cuba bayangkan badan kita penuh dengan toksin atau sakit-sakit yang kita ingatkan dah pulih tapi masih ada dalam badan, berkumpul bertahun-tahun.Bila masuk supplement yang berfungsi untuk membuang toksin dalam badan dan menyembuhkan penyakit-penyakit lama, badan akan mengalami healing crisis ini.

Ibarat rumah lama yang nak ditukar perabut atau ada tambahan perabut lama yang perlu dikeluarkan. Rumah akan tak selesa, berhabuk, kucar kacir dan perlu disusun semula supaya lebih teratur dan cantik. Itulah yang terjadi kepada badan kita.




Apa perlu saya buat kalau healing crisis terjadi?

Teruskan makan supplement anda, minum air yang banyak dan berehat. Beri masa kepada badan untuk menerima supplement memperbaiki dan menjalankan tugasnya.



Dari healing crisis, kita dapat tahu apakah simptom penyakit yang kita ada.


Jadi, korang jangan panik pulak cakap produk Shaklee ni bukan-bukan sebab produk Shaklee adalah dari bahan semula jadi dan sudah melalui pelbagai kajian dan ujian sebelum sampai ke tangan kita. Bersabar sekejap, untuk kesihatan yang berpanjangan.

Berminat untuk dapatkan produk Shaklee?

Hubungi kami untuk SPECIAL PRICE.




Nak harga yang 15-30% LEBIH MURAH
Dapat BENEFIT dari Shaklee? 
Dan buat 4-5 angka INCOME
atau
Untuk KEGUNAAN SENDIRI dan dilayan sebagai EXCLUSIVE CUSTOMER?

Join Shaklee dengan saya hari ni.

Sebarang pertanyaan lebih lanjut boleh hubungi saya



Mel
Whatsapp/sms:019-3673915
Email: caramellventures@gmail.com
Instagram: @caramellhealthcare




No comments:

Post a Comment