Friday 29 May 2015

Kenapa Wajib Pilih Shaklee

Sebelum kita promote Shaklee pada orang lain, kita sebagai SID kena faham kenapa kita PILIH Shaklee. Orang akan argue kenapa Shaklee bila ada banyak lagi jenama yang lain.

1. Kandungan produk yg NATURAL
Kita tau produk Shaklee 100% NaTURAL.Tiada apa-apa tambahan bahan kimia yg memberi kesan pada pengguna dalam jangka masa yg lama. Pengguna sekarang BIJAK. Mereka akan periksa dulu kandungan produk sebelum beli.

2. Produk yg BERKUALITI dan BERKESAN
Shaklee dah laburkan berjuta-juta pada kajian untuk menghasilkan produk yg BERKUALITI TINGGI. Mereka nak produk Shaklee SELAMAT digunakan dan dalam masa yg sama memberi kesan yg diingini kepada pengguna. Pengguna beli produk untuk mendapatkan hasil, jadi Shaklee memberi HASIL yg BERKUALITI dan BERKESAN. Inilah #shakleeeffect

3. PELUANG Perniagaan
Kebanyakkan SID join Shaklee kerana #shakleeeffect. Asalnya untuk kegunaan sendiri dengan harga LEBIH MURAH. Cuba bayangkan, kita dah SIHAT dan CANTIK, bila jual Shaklee dapat KEUNTUNGAN. Bila point tinggi, dapat lagi BONUS. Itu tak termasuk dengan RANK lagi, dengan kelebihan dan INSENTIF dari Shaklee lagi. Semua orang NAK.

4. Peluang menjadi LEADER
Bila kita nak jual produk, kita kena tau apa yg kita jual dan tau apa jawapan yg kita boleh bagi pada pelanggan kita. Bila dah cukup ilmu, WAJIB untuk kita berkongsi dan bantu orang lain untuk jadi macam kita. Bila rank dah NAIK, kita boleh didik anak-anak buah CARA BERNIAGA dan KELEBIHAN PRODUK. Shaklee menghasilkan ramai MENTOR yang BERJAYA.

5. BONUS dari Shaklee
Kita dah cakap tadi Shaklee akan beri BONUS tapi bukan setakat bonus dari peratus UV yg kita kumpul untuk bulan tu. Antara BONUS yg ditawarkan ialah
*Bonus PERIBADI
*Bonus KEPIMPINAN (LEADER)
*INSENTIF COORDINATOR
*Subsidi Kereta
*Trip PERCUTIAN

6. Perniagaan yg boleh DIWARISI
Bila kita dah panjat tinggi dalam Shaklee, dah jadi MASTER, perniagaan kita boleh diWARISI oleh anak-anak. Jadi tak rugi kita bekerja keras sekarang untuk masa depan anak2 kita. Penat lelah TAK HILANG begitu saja.

7. Model yg RENDAH
Kita hanya perlu bayar modal SERENDAH RM70 untuk join Shaklee. Kalau kita beli barang dan cukup point sampai 200 uv terus FREE MEMBERSHIP. Tak perlu lagi borong barang banyak2. Tak perlu lagi keluarkan duit untuk beli stock. Nak order barang pun ONLINE jer sekarang ni.

8. Shaklee bisnes MLM yg ADIL
Kalau sebut MLM terbeliak mata kita. Ramai yg benci MLM. Shaklee pun MLM ke? Ye tapi bisnes MLM yg adil. Berbeza dengan bisnes MLM yg lain, konsep Shaklee ialah siapa yg rajin berusaha dia akan mendapat hasilnya. Takde lagi org2 kat atas goyang kaki, biar anak2 kat bawah bertungkus lumus cari orang. Dalam Shaklee, anak2 yg RAJIN boleh potong leader bila2 masa je.

Kalau kita NAK kita akan DAPAT. Kalau berminat nak jadi Shaklee Independent Distributor (SID) macam saya, boleh PM atau whatsapp/sms/telegram: 017-6856808.

Korang boleh makan untuk diri sendiri dengan harga ahli atau yg berniat untuk berniaga, kami akan BANTU dan BIMBING korang.

*Pst
Entry diatas ni adalah task yang saya perlu buat lepas kelas Shaklee. Kepada yang berminat nak berniaga, korang boleh join kelas yang dikendalikan oleh saya atau upline saya.



Nak harga yang 15-30% LEBIH MURAH
Dapat BENEFIT dari Shaklee? 
Dan buat 4-5 angka INCOME
atau
Untuk KEGUNAAN SENDIRI dan dilayan sebagai EXCLUSIVE CUSTOMER?

Join Shaklee dengan saya hari ni.

Sebarang pertanyaan lebih lanjut boleh hubungi saya



Mel
Whatsapp/sms:019-3673915
Email: caramellventures@gmail.com
Instagram: @caramellhealthcare




No comments:

Post a Comment