Friday 29 May 2015

My First Time with Shaklee

Assalammualaikum dan salam sejahtera to all those who visit this blog. Blog ni baru dan still under construction so feel free untuk browse porduct Shaklee di FB Page Caramell Healthcare. Saya dah lama jadi Pengedar Bebas Shaklee cuma baru dapat masa untuk buat proper blog just for Shaklee product. Since saya dan husband dah daftar company kami dengan SSM why not make everything proper kan. So this blog will be updated by my husband and I. 

First product Shaklee yg saya cuba ialah B Complex with Folic Acid. Sebabnya stress sangat dengan kerja dan life dan B Complex ni boleh mengurangkan stress. 

Antara misi saya ialah hidup lebih SIHAT dan kulit lebih FLAWLESS. So selain mengamalkan hidup sihat saya kena ambil supplement. Sejak makan B Complex ni nampak sikit perubahan especially dari segi tenaga. Terus jatuh cinta dan makin banyak produk Shaklee yg saya kumpul. Yes, back kata my cousin Miza 

"Rumah dah macam farmasi dah." 

Mana taknya, keluar masuk bilik tunjuk supplement kat makcik saya. 

At the same time, saya memang berhasrat nak ada online business. Nak jana side income sebab kalau nak harapkan gaji sekarang memang tak cukup. Dah banyak dah saya perhatikan jer aktiviti kawan-kawan sekeliling. Lepas tu tertarik tengok my long lost friend, Wirda Rasid yg aktif dengan Shaklee. Since saya memang dah consume produk Shaklee so why not join Shaklee. Dapat harga ahli yang lebih murah and at the same time dapat jana side income.

Ternyata saya tak salah pilih sebab kami di bawah naungan Master termuda, Nana Macarona. Lepas Wirda bawak saya join family dia Platinum Millionaire, saya dikenalkan pula dengan family Spectacular milik Nana Macarona. Kini saya menimba ilmu, diajar tips beriaga dan diajak mendekatkan lagi diri dengan Ilahi. Saya diajar yg business shaklee bukan untuk berniaga semata-mata tapi more than that. Lepas apa yg saya lalui sepanjang tahun 2014 ni, saya bersyukur kepada Allah kerana penghujungnya sangat indah. Saya hamba yg lemah dan sepanjang tahun ni aku hanya bergantung pada Allah. Saya sendiri tak sangka saya mampu lalui segala dugaan dan saya bangga kerana saya sebenarnya kuat. Alhamdulillah Allah telah menggerakkan hati saya untuk serah diri jadi anak didik Wirda dan Master Nana.

Niat saya berniaga dengan Shaklee bukan nak kejar untung semata-mata. Saya nak sihat dan cantik. Dan saya nak bantu orang lain supaya sihat dan cantik bersama-sama saya.

Kalau korang nak join family kami ni, jangan segan nak hubungi saya. Yang berminat boleh terus hubungi saya melalui whatsapp/sma 019-3673915. This number is strictly for business dan orang yg betul2 NAK. Selain daripada tu tak akan dilayan.





Nak harga yang 15-30% LEBIH MURAH
Dapat BENEFIT dari Shaklee? 
Dan buat 4-5 angka INCOME
atau
Untuk KEGUNAAN SENDIRI dan dilayan sebagai EXCLUSIVE CUSTOMER?

Join Shaklee dengan saya hari ni.

Sebarang pertanyaan lebih lanjut boleh hubungi saya



Mel
Whatsapp/sms:019-3673915
Email: caramellventures@gmail.com
Instagram: @caramellhealthcare




No comments:

Post a Comment